söndag 27 juni 2010

Lördag med Dick & Julia.

Igår förmiddag kom Dick och Julia hit för att lämna Selma (som firat midsommar med dem).
Dick och Julia passar Julias föräldrars hus så efter att vi fikat på lite glass och kaffe stegade vi bort dit.
Vi lekte massor, mös i solen, åt en supergod middag och jag badade i vattenspridaren.
Vi hade en superduper härlig dag!!

Mysigt.



Alfred verkar vara i en annan värld.

Julias föräldrar har ett så fint hus och en underbar trädgård.
Åh vad vi längtar tills vi köper ett hus med trädgård som vi kan leka och busa i!

Selma hittar som vanligt på lite konstiga saker. Så här stod hon i några minuter =)


Jag hjälpte Julia att vattna alla blommorna.


Det tog inte lång stund innan kläderna åkte av och jag blev duschad =)
Julia tog fram en enorm vattenspridare som jag sprang igenom säkert 20 gånger!


Sen blev jag trött. Jag la mig brevid Julia i solstolen och bad henne att klia mig under fötterna. Så skönt!

Alfred sitter och gottar på ett kex.

1 kommentar:

Elliott och Elton sa...

Det ser ut som att ni hade en mysig dag i solen!
Hoppas allt är bra med er.
Sitter och uppdaterar mig med alla era bloggar idag, en hel del att läsa efter en semester. :-)

Kram!