måndag 7 juni 2010

Härliga sommarsöndag!

Igår började vi dagen med att köra ut till Lomma så att Selma också fick bada lite. Hon älskar att bada men har lite svårt för att simma så hon får hålla sig där det är grunt =).



Jag gick och samlade fina stenar.

Alfred satt och tittade på i vagnen.

Jag tog mig också ett dopp i havet!

Selma var jättetrött när vi kom hem.


På eftermiddagen gjorde vi oss fina för att gå på kalas. Julia fyllde år i onsdags och det skulle så klart firas! Festen hölls i Julias mamma och pappas trädgård.

Jag fick också presenter, en bil och lite godis.

Alfred och jag leker med Dick och Julia.

Julia och jag gick upp på vinden och hämtade ner små troll som han lekte med som liten flicka.

Farfar har kammat fin frisyr på mig =)

Alfred lekte också med trollen...

... han stoppade ner dem i Lennarts toffel =)

Selma mös i solen...

... på alla möjliga platser.

Kl 18.30 styrde vi stegen hemåt.
Jag var så trött att jag somnade i vagnen och Alfred var inte så pigg han heller!

1 kommentar:

Elliott och Elton sa...

Underbart var det med fint väder och ni ser ut att ha haft en fullspäckad dag. Hoppas sommaren kommer tillbax snart...

Kram kram