tisdag 15 juni 2010

Cornelia Och Isabella.

Idag var vi hos Isabella och lilla Cornelia.
Vi lekte, åt lunch, bråkade lite och kelade med bebisen.

Cornelia i mammas famn. Det ser ut som att hon undrar var katten hon har hamnat =)

Rosa bil och Fiffi i famnen. Det skulle pappa ha sett :-)

Isabella var duktig och hjälpte mamma Linda med diskmaskinen.


Alfred sitter och väntar på maten. Han var hungrig och åt en jätteportion!

Jag fick lov att hålla lilla Cornelia.

Så liten!

Isabella och jag sitter och väntar på att få hålla Cornelia.
Det syns verkligen att jag gillar Isabella!

Isabella fick hålla först (bilden på det försvann). Sen var det min tur.
Syns det hur glad jag blev och hur Isabella blev lite mindre glad? =)

Pusskalas!!!

1 kommentar:

Linda Ganton sa...

Vilka fina bilder!!
Tack för idag, ses nästa vecka!!