lördag 5 juni 2010

Alexander 3år!!!

Idag fyllde jag 3 år!
07,15 kom jag in till mamma och pappa och frågade: fyller jag år nu? Jajemensan sa de!
Mamma fixade flaska och pappa hämtade presenterna.
Ligger spänd och väntar på mina paket.

Nyfiken =)

Jag fick en "bilar" sparkcykel med tillhörande knä- och armbågsskydd.
(Mamma och pappa säger att jag får många fler när vi har kalas för mig. Det hoppas jag för jag älskar presenter!!!)

Skydden är på och jag är redo att sparka!
Så tråkigt att pappa måste bygga ihop sparken först...


När vi var klara med alla morgonbestyr gick vi ut för att testa sparkcykeln och det gick jättebra!
När det blev dags för lunch gick vi in igen och åt vad jag hade beställt, köttbullar och makaroner. Ingen höjdare tyckte mamma och pappa men de sa att jag fick bestämma precis vad jag ville =)
Efter lunchen fick Alfred gå och vila middag och vi stora satte oss i vardagsrummet för att fika på tårtan som mamma och jag gjorde i morse.

Jag och pappa väntar på tårtan.

Jag fick ett till paket, en dvdfilm.

Den roliga tårtan som mamma och jag bakade.


När Alfred vaknade styrde vi stegen mot Segebadet.

Pappa badade med mig och Alfred.

Man får pausa ibland.

Det är viktigt att dricka mycket när det är varmt!

Alfred står ofta utan att hålla i sig.
(Syns dock inte så bra här).

Simträning.

Jag värmer mig i filten innan det är dags att gå hem.

2 kommentarer:

Elliott och Elton sa...

Stort grattis lilla gubben på din födelsedag!
Hoppas att du haft en bra dag, men det ser ju så ut! :-)

Kram från oss

Vilda sa...

Vilken härlig födelsedag du verkar ha haft!!! Inte så dumt att fylla år under sommaren... Kram