torsdag 30 april 2009

Lite gott & blandat!

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna!


Ibland är det inte så skoj att åka bil. Då får man försöka roa sig på bästa sätt! =)
När mamma o pappa såg detta i backspegeln skrattade de så att tårarna sprutade!!

Jag har blivit en riktig liten telefonpratare. Så himla skoj!

Så här fin i ansiktet var jag när mamma hämtade mig från dagis idag. Fröken målade de stora barnen och då hade jag gått fram och pekat på min kind och sagt måla bil. Så sött!!


I helgen var vi förbi hos farmor o farfar. Selma passade på att sola en stund. Hon är så söt min Jemma!








Jag har fått en ny kudde! Så här ligger jag ofta på kvällarna....


... ibland blir bebisen arg och sparkar till mig på kinden =)







2 kommentarer:

Alicia 0 Ella sa...

Så mysigt det ser ut när du vilar på h*n...inte långt kvar nu!

Mamma skrattade också väldigt mycket när hon såg den tokiga bilden från bilen...

kram Alicia

Vilda sa...

Så din hund heter Jemma? Min heter Busus... Det passar honom inte, han är ganska lugn. Kram /Vilda