fredag 24 april 2009

Vårdcentralen och parken med kompisarna.

Efter fyra dagar med feber var det dags att besöka vårdcentralen. Där konstaterades att jag har dubbelsidig öroninflammation. Det blir till att äta antibiotika igen =(

På vårdcentralen fick jag ett stick i fingret för att kolla min sänka. Jag fick ett fint plåster med bilar. Jag var så duktig under hela undersökningen och provtagningen, sa inte ett knyst på hela tiden. Duktiga pojken!

På eftermiddagen var jag lite piggare så vi körde iväg till parken för att träffa mina gamla kompisar. Vi har inte setts sen förra sommaren..
Sitter i träbåten som gungar skojigt =)

Här sitter vi alla fint i ring och leker. Så söta vi är!!!


Chillar lite i gungan.


Fick lite sällskap av Alicia....


...och sedan av Vilda.


Så här trött var jag när vi körde hem.


Och så här trötta var Selma och jag på kvällen. Alldeles utslagna!!!

2 kommentarer:

Vilda sa...

Tack för idag kompis! Kram /Vilda

Alicia 0 Ella sa...

Tack för idag!
Så gossigt det ser ut när ni slocknat i soffan du och vovven.

kram Alicia och Ella