onsdag 22 april 2009

Sjuk igen!

Jag hann knappt in på dagis förrän det var dags att sjuka sig igen...
Igår natt fick jag feber, den låg på 39,3. På dagen gick den ner en del så vi gick till parken för att mata ankorna (som dennna gången var hungriga!)


När man har feber och ont i halsen får man äta glass en vanlig tisdag =)


Vi sötnosar på väg till parken.

Det är så roligt att kasta mat till ankorna!



På kvällen blev jag sämre igen. Då steg febern till 40,2. Jag var så varm så det kändes som att skinnet kokade. Mamma och pappa blev väldigt oroliga och ringde sjukvårdsupplysningen. De sa att små barn kan ha så hög feber utan att det är farligt...

Selma blir också orolig när jag är sjuk. Hon ligger och passar på mig..


Idag låg febern som mest på "bara" 39,9.
Mamma och jag låg och sov på soffan när pappa kom hem från jobbet.


Det är inte mycket med mig idag =(


2 kommentarer:

lena sa...

Jag lider med dej. Nu får du kasta ut alla baciller så vi kan leka på gården. Det ska ju bli fika väder i helgen
Kram Lena

Alicia 0 Ella sa...

stackare!!
Hoppas du kryar på dig så att du hänger med och leker i morgon, var så länge sen vi sågs.

Hur mår mamma och bebismagen, börjar närma sig med stormsteg. hade varit kul att se en magbild snart :-)

kram från oss