onsdag 15 april 2009

Påskhelgen

Pga av sjukdom har inte bloggen blivit uppdaterad på ett tag nu. Inte klokt vad mycket vi är sjuka i den här familjen. Jag har haft ögoninflammation och lite feber och mamma och pappa har jätteont i halsen och en tung huvudvärk. Jobbigt är det!!

Men här kommer i alla fall lite bilder från påskhelgen...

På lördag förmiddag klädde vi påskriset. Jag ville att alla gröna fjädrar skulle sitta på samma ställe, tyckte det var finast =). (Mamma ändrade det när jag inte såg).

Så här tjusigt blev det!
De små äggen med fjädrar på har jag gjort på dagis. Så fina!

På eftermiddagen gick vi bort till farmor och farfar för att fira påsk.
Jag fick fina påskpresenter! En polisbil som låter jättehögt och en gräsklippare som låter ännu högre! Den fick stanna hos farmor och farfar av nå´n konstig anledning :-)
Jag fick även nya inneskor och en keps med Lightning Mc Queen!!!


Farmor och jag letar efter påskägg. Jag fick 4 stycken!


Pappa fick också påskägg =)


Här sitter vi allihop och myser i solen.
Från vänster: Julia, jag, Dick, pappa, gammelmormor, mormor, farmor och farfar.


Julia och jag tar en svängom.

På söndag förmiddag åkte vi till shoppingcentret Entré. Mormor vill gärna se hur fint det var. Lustigt var det att vi träffade Dick & Julia när vi skulle äta lunch. Det blev en trevlig måltid.

På eftermiddagen åkte vi till parken för att spela lite boll med pappas kompisar.


Söta jag!


Den här roliga bilen fick jag av mamma och pappa. Det är helt underbart rolig!!
Hade jag fått så hade jag sovit med den, jag vill inte skiljas från den när jag ska lägga mig =)


Så stolt!











2 kommentarer:

lena sa...

Vilken fin påsk du har haft.
Bilen var jätte tuff den kommer du att ha roligt med i sommar.
Kramar Lena å Oan

Jennifer sa...

Så stor Alex har blivit! Och så tuff han är i sin jacka! =)
Så taskigt att han inte får sova med den fina bilen ;)