måndag 6 april 2009

Hungriga ankor i parken???

Idag gick mamma, jag, Lena och hundarna Selma och Wilma till parken för att mata ankorna. Mamma hade sparat en massa mat till dem, 2 fulla påsar. När vi kommer dit och börjar kasta ut maten är det ingen som är intresserad. Ankorna bara tittar och går förbi. De är inte ett dugg hungriga =(. Det har nog varit många människor och matat dem de senaste dagarna. Så tråkigt för mig....

Men men, ankor är ju roliga att titta på fast de inte äter.


Jag måste stå bakom stängslet så jag inte ramlar i dammen.

På vägen hem hittade jag och Selma ett spännade kaninhål...


Hjälp, jag har fastnat!!!




2 kommentarer:

lena sa...

Vi har roligt på våra vandringar.
Trött blir man oxå.
Hoppas det blir fint väder så vi kan ta en ny runda.

Elliott och Elton sa...

Åh nu är det under 100 dagar kvar till lill* bebben kommer! :-) Hur känns det? Hur mår du?

Kram Annika med sina killar!