söndag 3 maj 2009

Helgen

Nu när jag har blivit större och har så himla mycket leksaker tyckte mamma och pappa att det var dags att byta rum. De flyttade in i det mindre och jag i det större. Det innebar att vi fick måla om båda rummen.


Igår fick jag hjälpa till lite med målningen.


Det var jätteskoj!


Idag blev jag satt i sängen när pappa tejpade. Det var inte lika kul =(.
En stund senare körde mamma hem mig och Selma till farmor och farfar. Där var jag tills mamma och pappa målat klart.


På kvällen var vi och åt på restaurangen Happy (fd Escape). Det var jättegott men tog en väldans tid innan maten kom in.





När de andra drack kaffe och te drack jag upp mjölken :-)

2 kommentarer:

Elliott och Elton sa...

Åh vad du är duktig på att måla!
Stora killen...

Fin mage du har Petra!

Kram från oss

Hugo och Olivia sa...

Du är ju superduktig på det, kanske bli målare när du blir stor.
Kommer att få så fint rum
Kram