lördag 23 maj 2009

Lekträff hos Hugo =)

Igår var vi hos Hugo och lekte. Det var jag, Hugo, Alicia och Elliot. Och så klart deras mammor och småsyskon. Det var jätteskoj att få träffa kompisarna igen!!!

Hugo sitter i leklådan och jag kämpar för att få den att flytta sig...

Det blev så jobbigt att jag satte mig att pausa. Hugo tyckte det var kul att få sällskap!

En spontan kram.


Och en arrangerad puss =)


Det blev lite byggare Bob tema. Här är Hugo...


... och Elliot...


... och Alicia brevid Elliot...


...och så klart jag!


Alicia och jag fick låna Hugos barnvagn. Den hade vi jätteroligt med, vi körde runt runt runt.


Vartannat varv bytte vi plats =)


Alicias lillasyster Ella tappade sin napp och då var jag fort framme och hjälpte henne att stoppa in den igen! Bra träning inför mitt eget storebrorskap =)


Hon fick en liten kram också!






På kvällen kom Dick och Julia. De hade med sig mat att grilla. 2 minuter efter att pappa och Dick gått ut för att sätta igång grillen började det hällregna. Stackarna stod med varsitt paraply tills det var färdigt =)

Sitter och spanar på pappa och Dick när de grillar i regnet.


Jag passar på att leka med Julia innan maten.


Hungrig som en varg högg jag i och sa till alla andra att sätta sig ner. De ville först lägga upp lite mat på sina tallrikar =)
Tack för en rolig dag kompisar och tack för en rolig kväll Dick & Julia!!















2 kommentarer:

Alicia 0 Ella sa...

Så goa de var i fredags! Snor bilderna från dig om det är okej? kram

Alexander & Alfred sa...

klart det är!!!