måndag 18 maj 2009

Kulig söndag!

Igår var det jippo i Folkets park. Vi körde dit och mötte upp med farmor och farfar.

Titta jag är en apa =)
Det fanns en liten fiskdamm...

Jag vann en fin vovve!


Mmmm la la. Ser ju så gottit ut! Kan jag få en tro?



Det blev en hel del karuseller. Denna åkte jag tre gånger! Först med farfar....


Sen med mamma...


Och sist med pappa! Jag tyckte det var så himla kul, kittlades massor i magen =)


Några karuseller kunde jag åka själv. Här en rolig gunga som åkte runt, runt. När jag gick av var jag lite snurrig så pappa fick hålla i mig. (Film finns längst ner).


Kolla, jag åker helt själv!!




När vi kom hem lade jag mig direkt för att vila. När jag vaknade var Dick och Julia där. Ni kan tro att jag blev glad!! Vi busade och lekte som bara den. Vi gick ut och spelade boll och Selma fick busa av sig.
När vi kom in satte mamma och Julia igång med maten. Pappa och Dick fixade med mitt rum. Tavlor kom upp på väggarna och mina superfina djungelwallies kom äntligen upp. Det är så roligt och fint mitt rum!


Lite chill med Dick framför datorn, vi tittar på tuffa bilar =)




1 kommentar:

Hugo och Olivia sa...

Ni verkar ha haft en rolig söndag
Kram från oss
Nu är det inte långt kvar Petra