torsdag 30 juli 2009

Tosselilla

I tisdags åkte vi iväg till Tosselilla. Mormor som kom i måndags var också med. Det blev en heldag med en massa roliga saker...


Vi började i karusellparken. Jag åkte lastbil och tryckte på tutan hela tiden =)

Pappa och jag åkte ballongkarusellen.

Mormor passar Alfred.


Tekopparna var inte så roliga...
Vi åkte masken efteråt och den var mycket roligare. Jag skrek hela tiden =)

Efter lite protester somnade jag gott i vagnen.

Alfred sov hela tiden, förutom när han inte ammade förstås!

Vi hittade roliga studsmattor!

Pappa hade skoj på cykeln...

... och på hoppkuddarna =)

Vi vaskade guld och hittade 3 guldklimpar. Dem lämnade vi in och fick en medalj!

Det gick runt påfåglar i parken. Jag bjöd dem på korvbröd.


Mormor och jag matade getterna. Det gick bra en stund men sen blev mormor stångad av en get och då ville hon inte vara kvar i hagen. Stackars mormor!


Fåren fick också lite mat. De var jättemjuka att klappa men de hade hårda klövar. Ett får trampade på mammas fot så hon fick ont =(

Inga kommentarer: