lördag 4 juli 2009

Lite festligt hos Isabella!

Igår var vi hos Isabella. Eftersom vi inte kunnat gå på varandras kalas så kalasade vi till det igår istället. (Mitt kalas var inte ett riktigt barnkalas pga att mamma var höggravid, och mamma o pappa ska ha kalas samtidigt som Isabella imorgon).
Vi åt god sommarmat och alla utom jag åt jordgubbar till efterrätt.


Det blev även lite presenter. Jag fick en tuff t-shirt och Isabella fick en stor bok med 9 små böcker i.

Bubblor!!!!!!!

Poolen var framme men den var inte så intressant idag. Det var roligare att hämta vatten ur den och vattna blommorna =)


Isabella hjälpte till.


Jag tog tjejen på en cykeltur!


När vi skulle gå pussade jag Isabella hejdå.

Åh, vad det var mysigt!!!!

1 kommentar:

Linda Ganton sa...

Tack för en nice fredag!! Bra början på helgen :-) Hoppas lillebror kommer snart!