onsdag 8 juli 2009

Besök.

Idag kom mammas kompis Karin på besök. De har inte träffats på jättelänge och bara pratade och pratade. Fast jag fick också vara med. Jag visade Karin mina tåg och pussel och en massa annat =). När jag blev lite rastlös gick vi ut och lekte med min fina present....

... en grävskopa!! Den var jätterolig att leka med!
(Den fick följa med in i duschen och leka på kvällen!)

Lillebror fick också present trots att han fortfarande ligger i magen.
Så himla tuffa jeans med hängsler och en matchande body. Superfint tycker mamma!
Tack Karin för en trevlig dag och för de fina presenterna!

4 kommentarer:

Elliott och Elton sa...

Så fina paket! :-)

Tänker så på dig gumman!
Han kommer nu den 12 juli, det har jag ju sagt länge nu! :-)

Glöm inte att lägga till mig i din mms/sms lista!

Stort lycka till...håller tummen att han kommer snart!

Många kramar från oss

Jennifer sa...

Jag misstänker starkt att lillebror har kommit nu!
Har inte sett Petra inne på msn på flera dagar nu (eller så har jag missat dej =)). Ska bli spännande att se om jag har rätt!

emmavictoriia sa...

Nu är vi inne på BF :) Kanske du redan fått?

Alexander & Alfred sa...

haha det har jag!!! för 5 dagar sedan =)