torsdag 23 juli 2009

I love my brother.

Jag tycker verkligen om min lillebror. När jag får frågan om jag tycker om min lillebror svarar jag alltid ja. Men det är ju lätt att säga. Ikväll kom dock den finaste kommentaren någonsin.... Alfred och jag låg i min säng när mamma läste bilboken. När mamma sa godnatt vände jag mig mot Alfred och sa: Antafed kul! Jag säger bara att något/någon är kul om jag verkligen tycker om det/den.

Varje dag vill jag hålla min lillebror.


Och på kvällen vill jag att han ska ligga brevid mig i sängen en stund.

5 kommentarer:

Hugo och Olivia sa...

Så underbart med syskon kärlek, hoppas vi får se din fina lillebror snart
Kram Hugo o Olivia

Linda Ganton sa...

Åhh, Antafed, så gulligt! :-)
Hoppas vi kan ses snart! Kramar!!

Elliott och Elton sa...

Åh vad sött! Och så fina bilder på era killar!
Hoppas att vi kan ses snart så vi
får se lilla Antafed. :-)

Kram från oss

Natalie sa...

Mina sötnosar!

Natalie sa...

Yes! Min kommentar gick äntligen fram =)