lördag 18 juli 2009

Första veckan med lillebror.

Denna veckan har vi tagit det ganska lugnt. Vi har hittat på en del men inte som vanligt.


I måndags kom farmor och farfar hit på tacomiddag. Jag fick jättefina storbror presenter. Brandbilen fick jag av mamma och pappa.
Av farmor och farfar fick jag en riktig läderfotboll i barnstorlek. Alfred och jag fick likadana fotbollsdressar. Så söta vi ska bli när vi har dem på oss =).
I tisdags var Dick och Juila här och grillade. Dick och jag lekte massor, han är så rolig!
Tyvär blev det inga bra foto...

Vi har varit och lekt på olika lekplatser.

Alfred ligger mest och sover i vagnen då.


Jag hjälper gärna till med Alfred.
När mamma ska byta blöja på honom står jag på en stol brevid och tittar på =)


I torsdags var vi på badet. Farmor och farfar följde med denna gången.


Igår fick jag present av mamma och pappa. Det var för att jag är så snäll och duktig. Jag fick en lastbil som man ska ha i sandlådan och den var full med sandleksaker!

På förmiddagen kom Idun och hennes mamma och pappa och hälsade på


På eftermiddagen var på på gården och jag kelade massor med Lena. Gosigt!


Jammade lite med pappa ikväll. Vi är ungefär lika bra på att spela gitarr :-)

Inga kommentarer: