torsdag 29 januari 2009

Träff med Isabella.


Idag körde mamma och jag ut till Tygelsjö för en träff med Isabella och hennes mamma Linda.

Vi fikade på lite frukt. Självklart är jag en gentleman som matar min tjej =)

Som vanligt lite pianospel, det är ju så skoj!

Linda visar dagen foto.
Svårt att förstå att man kan vara på en kameraskärm.

Lite bus innan vi ska åka hem :-)
Hon är för härlig min Isabella!


När vi kom hem provade jag de fina kläderna Lena & Göran köpte till mig när de var i Thailand.
Så häftiga thaiboxnings shorts!
Jag fick en fin t-shirt, ett par supersnygga shorts och blå foppatofflor också. Tyvär blev det inga bra foto när jag provade dem.
Tack snälla ni för kläderna!!!

3 kommentarer:

lena sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
lena sa...

var så god. Vi tror att du blir en super bra thaiboxare. För du är söt i dina shorts.
Kramar Lena å Göran

Vilda sa...

Ni ser ut att ha haft lajbans! Kram /Vilda