onsdag 21 januari 2009

Sköna lediga dagar...

Igår var jag och pappa lediga. Vi hade en så rolig dag. Vi busade och lekte. Och när det var dags för lunch åkte vi till pizzerian och åt pizza. Jag åt 2 stora bitar =). Inte världens nyttigaste men det var supergott!!!!

Idag var jag och mamma lediga. Vi bakade goda scones som vi åt när pappa kom upp. Och sen tog vi en lång varm dusch/bad. Helt plötsligt var det dags att äta lunch och vila middag.
På eftermiddagen åkte pappa till jobbet och jag, mamma och Selma gick till parken för att mata ankorna. Tyvär glömde mamma maten hemma så de stackars ankorna fick vara utan. Det blev lite lek på lekplatsen innan vi gick hem för att äta middag. Och sen var dagen slut och det var dags att nanna igen.



Jag fick en potta när jag fyllde 1 år men jag har aldrig gillat den. Så mamma och pappa köpte en mini-toasits till mig. Idag var första gången det kom kiss när jag satt på den. Duktig kille!!!


Det var så himla dimmigt idag. Vi såg knappt träden.

Jag tittar på ankorna, nästan som i trans =)


De har så fin lekplats i parken. Jag älskar den!


Naturligtvis blev det lite gunga också. Det är ju lattjo lajbans!!!!





Inga kommentarer: