söndag 4 januari 2009

Julafton igen!

Igår var det julafton igen! I alla fall för vår familj =). Vi firade ju jul i fjällen med mormor och moster med flera, så vi fick fira lite sen jul med farmor och farfar. Och det var jätteskoj!

Här sitter jag och Selma framför julklappsberget och bara väntar....

Äntligen dags att öppna! det här mysiga fåtöljen fick jag av gammelfarmor och gammelfarfar.

Åh en gitarr! Nu kan jag spela samtidigt med pappa!!!


Mitt nya garage som jag fick av farmor och farfar är en favorit!



När alla klapparna var utdelade och vi ätit efterrätt var jag så himla övertrött och hög på att socker jag stoppat i mig under kvällen. Jag busar med farmor och låtsas att jag är ett monster =)


1 kommentar:

Linda Ganton sa...

Ju fler julaftonar desto bättre, mer paket ju ;-)