tisdag 1 december 2009

Vaccinering och babycafé.

Idag blev jag vaccinerad mot svininfluensan. Det gjorde rätt så ont och jag blev lite ledsen.
Det gjorde ont på Bulla också så de satte på ett plåster på hennes arm också.


När vi var klara på bvc körde vi ut till babycafeét. Där träffade vi Elliot, Elton, Olivia och deras mammor.
För er som inte vet så går det till så här på babycafeét:
* Egen lek
*Sångstund
*Tittar på klocktornet och går in i kyrkan en liten stund
*Pysselstund
*Fika och mer lek

Alfred börjar lära sig sitta nu. Jag kollar så att han inte ramlar.

Alfred hänger över en lekback.

Elliot och jag åt 2 mackor var!
Elliot ville ha en till men där fick det räcka =)

Lille glade Elton.

Och söta Olivia.


Alfred är mycket koncentrerad när han leker med gosedjuret.


Tack för idag! Lika trevligt som vanligt!

2 kommentarer:

lena sa...

Jag vet. Det gjorde jätte ont men du är ju värdens duktigaste kille.
Krama Bulla så går det snart över.
Krama från Lena

Alexander & Alfred sa...

Stackarn har fortfarande ont i sin arm....