tisdag 15 december 2009

Mysig 3:e advent.

Söndagen som gick var en riktigt mysig dag. En sån där dag när allt är perfekt!
Vi började med att åka ut och handla lite julklappar och äta lunch.



Jag står och tittar på tomten. Närmare än så här vågade jag inte gå.

Det gick omkring fina juliga djur. De gick jag gärna fram och klappade =)

Vi köpte en gran med oss hem som vi hjälptes åt att klä.

Jag fick den stora äran att sätta på stjärnan!

Sen blev det pepparkaksbak för resten av kvällen!

Alla hjälpte till, även Alfred =)

Det blev kanske inga vackra pepparkakor men de var rätt goda =)
Mamma fick en bock med hennes namn och pappa fick en gris med hans....


Jag och Alfred hade ju redan varsitt som Dick och Julia bakat.

1 kommentar:

Linda Ganton sa...

Jag tyckte att pepparkakorna var fina :-) God Jul!!!