onsdag 16 december 2009

Lek med Elliot och Elton.

Idag körde vi ut till Elliot och Elton för lite lek. Det var inte så jättebra dag idag tyvärr Både Elliot och jag var trötta och inte på bästa humör. Nästa gång vi ses blir när vi båda är lediga...
Men allt som allt var det trevligt och verkligen kul att ses igen!


Vi gick till Afrika parken och Elliot visade mig alla djuren.

Jag tittade först på avstånd...

... men sen vågade jag mig upp på elefanten =)


Och på lilla noshörningen.

Står och tittar på nåt intressant.

När vi alla frös i det kalla vädret gick vi hem till Elliot och Elton.
Elliot hade många roliga leksaker =). Bl a denna roliga bilbanan!

Och en eldriven motorcykel! Tyvärr var den inte laddad så det gick inte direkt fort =)

Elliot lekte också. Han ville helst leka med de leksakerna jag lekte med :-).
Så är det när man är liten!

Elton körde runt i lugn och ro med sin lilla bil.


Och Alfred satt i hoppgungan. Fast han förstod inte att han skulle hoppa =)