tisdag 3 november 2009

Lite bilder.

Här kommer lite bilder som mamma tagit de senaste dagarna.

Fick tag i mammas läsglasögon. Snyggt va!

Selma kan vara lite närgången ibland =)

Gladfisen fick sitta i bilstolen när mamma hjälpte mig på toaletten.


Mycket koncentrerade killar...
Förresten har Alfred fått låna min barnstol några gånger nu. Jag får sitta på en stor stol och det går jättebra! Men jag ska få en sån där hög stol istället.

Självklart har vi varit ute. Igår regnade det igen men det stoppar inte oss =)
Här är jag i min nya regnmössa!

Alfred låg skyddad i vagnen och skrattade som vanligt.

Söta Selma poserar fint.


En spontan kram kom med på bild.

Alfred är väldigt glad för att suga på tummen. Ibland verkar han behöva hjälp från den andra handen =)

Den där tummen igen!

Mamma och Alfred var på babycafé idag.
Det blev tyvärr bara dessa bilderna...



1 kommentar:

Elliott och Elton sa...

Härliga bilder!
Så mysigt nu när de små får lite mer gemensamt! :-)

Kram