onsdag 11 november 2009

Hos mormor i helgen.

Det var dags för pappa att jobba helg igen. Denna gången var det så dumma tider så mamma packade in oss barn och hund och körde upp till Åhus där mormor bor.

Vi myser innan läggdags.

Vi gick till en lekplats så jag fick rasta av mig lite energi =)

Liina passar Alfred när mamma och jag leker.


Mamma älskar denna bilden!


Jag blir uppsvingad till taket!

Liina hade lite problem med rutchkanan :-)


Lille mysfisen tittar på TV.

Mamma, Liina och mormor provade på Zumba dans.
För att jag skulle bli på ett ställe fick jag en choklad tomte att mumsa på. Så fin jag blev när den var uppäten!

Jag leker väldigt ofta att jag är en hund. Här är jag och Isa bakom grinden och kikar ut.

Sitt vackert vovvarna!


I söndags var det fars dag och vi hade så klart presenter till pappa.
Kalsonger och strumpor där det stod "Pappa är bäst" på.

3 kommentarer:

Alicia 0 Ella sa...

Ja den är jättefin, bilden!!

Alicia 0 Ella sa...

var hittade du dessa strumpr o kalsonger?

tänkte som en rolig extragrej till jul från barnen=)

Elliott och Elton sa...

Helt underbar bild!
Blir säkert kanon svart/vit också! :-)

Undrar som Maria?! Kul grej...Vart hittade du det?

Kram