tisdag 17 november 2009

Alexander och Alfred på babycafé.

Idag var det dags för veckans babycafé. Jag var ledig från dagis idag så jag fick också följa med.


Jag var väldigt blyg i början och ville inte gå in men jag låg på stolarna och spanade in.
När de började sjunga tog jag mod till mig och gick in. Sen var all blyghet som bortblåst. Jag och Elliot lekte med bilarna. Och så pysslade jag med mamma, vi gjorde ett handavtryck. Kul!
Alfred ser lite sammanbiten ut :-)

Söta Olivia var inte still en sekund!


Elton med de fina ögonen.

Och här är Elliot som busar med leklådan =)

3 kommentarer:

Alicia 0 Ella sa...

ja visst är hon kär, så duktig med de små.
Hur går det för Alex, alla prover bra än så länge?
För Ella finns det inga tecken än vilket är skönt.

kommer ni till kyrkan på torsdag?
kram

Elliott och Elton sa...

Åh vilka söta bilder!
Kan nog vara så att jag rent av tar ett par stycken...:-)
hade kameran med mig igår, fast minneskortet satt i datorn - inte bra!

Kram kram

Vilda sa...

Det ser lajbans ut! Kram