måndag 19 oktober 2009

Längesen

Det var en vecka sedan bloggen uppdaterades. Det har varit en jobbig tid för vår familj. Selma har varit väldigt sjuk och blev akut opererad förra tisdagen. Nu är hon nästan helt återställd som tur är. Skönt!!!

Vi har varit hemma hela veckan men haft rätt kul ändå. Kameran kom fram ibland.


Nyvakna pyamaskillar.

Vi läser mycket i vår familj. Här läser jag en ny bok för Alfred.

Alfred tränar nacken. Duktig kille!


Alfred myser i babygymmet. Han har nyss börjat gilla det.


Jag läser godnatt saga för Alfred.
Mamma tycker det är så sött när jag gör fina saker för Alfred.


Alfred låg på golvet och tränade. Då gick jag och hämtade lite leksaker han kunde titta på.


Jag spelade lite musik för Alfred när han var ledsen.
Jag är så duktig storebror tycker mina föräldrar!


Selma ville kela lite med Alfred.



Allt Alexander gör för/med Alfred är på hans eget initiativ. Det är helt underbart att se hur glad han är för sin lillebror. Vår duktiga lille pojke!!




2 kommentarer:

Linda Ganton sa...

Vad hände med Selma?? Kul med uppdatering!

Alicia 0 Ella sa...

skönt att Selma mår bättre o att hon snart börjar äta hemma...

kram