måndag 19 oktober 2009

Hos ankorna i två dagar.

Igår lös solen så mysigt så vi packade ner lite bröd och körde iväg till parken för att mata ankorna. Selma äter väldigt dåligt så vi packade ner lite mat till henne också. Hon blir tokig när vi är hos ankorna, då äter hon vad som helst =).

Var så goda ankorna!

Efter att vi matat ankorna gick vi på upptäcksfärd.

Selma och jag poserar fint =).


Finns det nåt spännande i hålet Selma?

Mamas boys =)



Idag var det dags igen!
Vi köpte ett nytt bröd och packade ner ännu mer mat till Selma och så körde vi till parken igen.

Jag bär ankornas och Selmas mat hela vägen.

Mamma och jag.


Denna gången satt vi på bryggan.
Mamma höll mig så hårt att jag inte kunde röra mig =)


Alfred fick komma upp lite i vagnen och titta på ankorna han med.


Vi fikade lite på clementiner.


Ny upptäcksfärd på andra sidan parken.


Selma och jag går balansgång på stockarna.


Inga kommentarer: