måndag 12 oktober 2009

Hos mormor och Liina.

I fredags efter gympan körde vi upp till mormor och Liina. Vi stannade hela helgen. Mormor och Liina passade mig och Alfred på morgnarna så att mamma fick sovmorgon. Det var väldigt uppskattat!

Alfred tycker det är kul att träffa Liina igen, det var 2 veckor sedan sist.

Jag har själv packat ner lite leksaker i min ryggsäck. Visar stolt upp dem för Liina.

Lite bus med lillebror.

Liina har en katt som heter Misan. Henne tycker jag om!

Ska precis till att pussa lillebror som sitter i mormors knä.

På lördagen kom Palle och hälsade på. Superkul tyckte jag! Han är så rolig =).

Liina är sövande =).
Alfred somnade i hennes famn lite väl tidigt på kvällen. Vi fick väcka honom för han skulle bada, han kräkte ner både sig själv och Liina.

Jag satt i badbaljan så Alfred fick bada i vasken.

Var det kallvatten Alfred?

Inga kommentarer: