söndag 4 oktober 2009

DISCO med tjejerna!

Idag har jag varit på mitt första disco! Det var superskoj!!!
Jag var där med Isabella och Vilda, och deras mammor och min och Alfred förstås.
Musiken var väl sådär, techno på hög volym blev rätt jobbigt efter en stund.

Mamma tog en del foto på mig men de flesta ser ut så här. Jag sprang runt som en tok på dansgolvet =).

Ser något roligt!

Här på väggen var det en massa gubbar som sprang omkring (projektor).


Alfred låg i vagnen och slumrade. Han hade mössan på för att stänga ute lite av ljudet.
När vi var klara med discot var det meningen att vi barn skulle somna i våra vagnar så att mammorna kunde käka lunch i lugn och ro. Så blev det inte. Vilda och Isabella somnade men inte jag. Men det gick ganska bra ändå.
Jag blev jätteglad när tjejerna äntligen vaknade!


Vi gick in på Polarn och Pyret och när mammorna shoppade lekte vi barn lite.

Jag o tjejerna =)

3 kommentarer:

Vilda sa...

Fototjuv där! ;-) Tack för en trevlig dag. Hann aldrig säga hejdå juh! Kram

Emma sa...

Vilken mysig dag ni verkar ha haft! :) Jättefina bilder..

Linda Ganton sa...

Tack för en nice dag, ses på torsdag!