tisdag 30 juni 2009

Pappas födelsedag!

Idag fyllde pappa år!! Vi väckte honom med sång och present, biljetter till Pablo Fransisco!
Det blev han glad för =).

Förmiddagen spenderades på lekplatsen (som vanligt). Vi var väldigt trötta alla tre, jag var uppe större delen av natten. Klagade först på magont och sedan ont i knäet och till sist visste jag inte varför jag var ledsen...

När vi ätit lunch och sovit middag gick vi bort till badet. Mamma var så varm, så varm =). Och jag verkligen älskar att bada!!!!



Förbereder hoppet...



Whiiieee ner i plurret!


Snurra, snurra, snurra.



Tar en paus från vattnet och myser med pappa.







En liten film på modiga jag!

2 kommentarer:

Jennifer sa...

Så härlig han är när han hoppar! =)

Elliott och Elton sa...

Så duktig du är, Alexander!
Jag är imponerad!

Kram igen