söndag 14 juni 2009

Mitt 2-års kalas!

Igår hade vi kalas för mig!!!

Det var så himla skoj. Det kom hit folk bara för att fira mig! Och de hade med sig presenter också, helt underbart!! :-)

Här sitter jag och Idun och kramas lite.



Mamma hjälper mig att öppna mina presenter. Det var många så det tog lång tid =)


Jag fick bl a denna tuffa cykeln. Och lego som man ser i bakgrunden.

Jag fick även pussel, kläder, pengar till en ny cykelhjälm, pengar till bankboken, morgonrock, bubbelset, munspel och en massa annat. Och just det, en snickarbänk!



Packar ner mina nya bilar (present) i flaket.




Pappa och jag skär upp min fotbollstårta.




Gott gott!



På kvällen när alla utom Dick och Julia gått hem satt vi och mös lite i soffan innan jag skulle lägga mig.




Det var helt omöjligt för mig att somna efter dagens roligheter. När mamma kom in i mitt rum för att titta till mig låg alla mina sängkläder på golvet och jag hoppade som en apa i sängen och skrek: kolla, kolla, och bara skrattade. Mamma kunde inte göra annat än att ta upp mig igen =).

Dick och Julia fick agera barnvakter och lägga pussel med mig :-)
Tack alla för att ni kom och tack för superfina presenter!!!


2 kommentarer:

lena sa...

Det var ett roligt kalas. Å vad med presenter klart att man måste vara uppe och KOLLA in dom.
Kramar Nena o Wowa

Jennifer sa...

Grattis i efterskott Alexander! =) Ser ut som att du hade en härlig födelsedag!
Kram från Jennifer, Sierra och Caspian