fredag 5 juni 2009

Hipp hipp hurra!!!!

Jag blir 2 år idag!!!


Mamma och pappa väckte mig efter middagsluren med sång och presenter.


En jätterolig rittavla fick jag.

Den var så rolig att jag inte ville lämna den så den fick följa med till Burger King.

När vi ätit klart gick vi in på ett super duper roligt ställe som heter VIZZ. Det ligger inne på Entré. Där fanns det massor med rutchkanor, roliga sätt att klättra upp på, bollhav mm mm.


Lite läskigt var det med de här genomskinliga golven.


Wiieee, det gick så fort i rutchkanan!! Så skoj, så skoj!


Sekunden innan låg jag gömd under alla bollarna =)


Häftig bild va?!



Lilla rutchkanan. Pappa puttar fart så det går ännu fortare!!!





En av de stora rutchkanorna
Här går det undan!!!! :-)


Pappa tyckte att leklandet var lika roligt som jag gjorde =). Hihi!

4 kommentarer:

Linda Ganton sa...

Oj vad roligt det ser ut!!! Jag som ääälskar ruschkanor, måste dra dit isabella ;-)

Alicia 0 Ella sa...

så skoj du hade pådin dag, massa GRATTIS från oss!!

kram

Elliott och Elton sa...

Vilken rolig födelsedag du hade!
Och pappa minst lika kul ser det ut som ju. :-D

Kram kram till er

Vilda sa...

Herregud! Pga min dators hastiga insjuknande har jag helt missat att gratta Alex ju. Grattis i eterskott killen! Du ser ut att ha haft lajbans på din födelsedag. Kram Ullis & Vilda