torsdag 12 mars 2009

Senaste nytt

Nu är det längesen mamma uppdaterade bloggen. Vi har varit sjuka i maginfluensa allihop, tom Selma. Jag var hemma från dagis i 10 dagar för jag fortsatte att kräkas på nätterna. I måndags kom svaret på det, jag var förstoppad. Stackars mig...


I alla fall... Här kommer lite bilder från de senaste veckorna.


Vi har varit på dop hos lilla Idun. Hon var jätteduktig och sa inte ett knyst i kyrkan. Jag var också duktig. Det var skoj när alla sjöng. När prästen skvätte vatten på Idun sa jag: bebbe ojojoj. Hihi =)

När jag började friskna till efter magsjukan körde mamma och jag iväg och handlade vattenfärg till mig. Det tog en liten stund innan jag förstod hur man gjorde, men sen var det kul!

Mycket koncentrerad.....


Under min sjukdom blev det mycket soffliggande. Jag har börjat tycka att Pippi Långstrump är rätt skoj. Men mamma och pappa tycker att de skriker så mycket och orkar inte riktigt lyssna på det så de satte på mig hörlurar istället =)


I söndags kom min mormor och moster Lina, de stannade i 3 dagar. Så himla skoj!!! Jag är väldigt förtjust i Lina och förföljde henne hela tiden =)
Här är jag på Hansa. Jag har nyss vaknat och har ett riktigt sovrufs i håret. Men lika glad är jag för det....



Idag körde mamma och jag till Isabella och Linda. En massa bus och lek blev det som vanligt =)

Något är väldigt roligt, vad är det ingen som vet :-)


Isabellas farmor och farfar kom och hälsade på. De var väldigt intressanta ser det ut som =)







3 kommentarer:

Natalie sa...

Äntligen litte update! Puss från Moster L och Mobror P

Alicia 0 Ella sa...

såg dig på stan i måndags - vilken underbar bebismage du har ¨ått. Hoppas allt är bra med er annars.

Kram

Vilda sa...

Stackars er som varit sjuka. Jag älskar oxå Pippi!! Kallar henne Pyyyppy... Kram /Vilda