söndag 15 mars 2009

Lördag

Idag har varit en lugn dag. Jag vaknade tidigt så mamma var rätt trött. Pappa jobbade tidig morgon så han var också trött.
Mamma o jag o Selma var ute o lekte på gården några timmar på förmiddagen. Grannflickan kom ut och lekte med mig, hon är så rolig =). Längst ner kan ni se en film där hon och jag gungar. Så skoj!!


Sitter och fikar på kex och saft.
På eftermiddagen körde vi ut till mobilia. Mamma behövde nya byxor, hon har redan växt alla sina mammajeans. Medans mamma var i de tråkiga affärerna gick pappa och jag in på BR. Jag fick 3 nya bilar (för några sådana har jag inte sen innan :-)
Det blev Mc Donalds till middag (inte jättebra, vi vet).
Och ska jag ha haklapp så ska banne mig pappa också ha det :-)

Vad fin du blev pappa :-)


Jag fick en flagga med mig hem!







Inga kommentarer: