söndag 22 mars 2009

Inget lekväder =(

Nej idag har det verkligen inte varit nåt kuligt väder. Småregnat mest hela dagen. Vi blir lite rastlösa av att vara inne en hel dag så i förmiddags körde vi iväg för att köpa en ny Max bok. Inte för att jag behöver nya böcker (har redan 14 stycken) men jag har verkligen fattat tycke för min Max potta bok. Mamma och pappa är rätt trötta på den nu så vi fick handla en annan Max bok =). Sen körde vi ut till babyringen och kikade lite. Hem för att äta lunch och vila sen körde vi till Entré för pappa har inte varit där än. Vi var där bara en kort stund för det så fruktansvärt mycket folk. Vi körde vidare till Willys för att handla lite mat. Men först gick vi upp till djuraffären och tittade på alla söta kaniner och fåglar och fiskar mm.


Sen fick jag köra den roliga bilen. Den svängde och ryckte, jag fick hålla i mig för att inte trilla ut...

1 kommentar:

Natalie sa...

Då vet moster vad hon ska shoppa till din födelsedag. Be mamma skicka en lista över böckerna du redan har. Puss Moster L o morbror P