tisdag 28 september 2010

Uppdateringen kom till slut!

Äntligen kom uppdateringen! Det har dock inte hänt så där hemskt mycket. Jag har varit lite på dagis och vi har varit ute och lekt. Pappa har jobbat mycket så det har mest varit mamma hemma och då har hon fullt upp med allt som ska göras.

Bröderna en morgon.

Både Alfred och jag har varit hos tandsköterskan. Vi var så himla duktiga och visade glatt upp våra tänder!

Mamma tog äntligen tag i att pumpa däcken till cykelvagnen. Det var lattjolajbans att åka i den. I alla fall tills vi kom hem och kameran kom fram. Då var det tårar och skrik och det blev ingen bra bild..

Det har varit lördag och det innebär ju gott hela dagen lång! Denna gången bakade vi chokladbollar och det var ju superduper gott!!

Vi har varit på Bauhaus för att fixa nån grej till duschen. Jag somnade i bilen och sov så här hela varuhuset igenom. Jag vaknade när mamma satte in mig i bilen igen och blev väldigt besviken när jag insåg att jag missat varuhuset...

Alfred skrattade gott åt mig när jag sov!

Alfred har börjat med sin inskolning på dagis. Det är mycket att stå i innan vi kommer iväg om morgnarna. Här rastar vi Selma tidigt på morgonen.

Lille Alfred på väg till sin första dagisdag.

Det spökar hemma hos oss...
Alfred och jag klädde ut oss till spöken med mammas scarfsar. Pappa blev jätterädd!


Whooooo. Pappa hoppar nästan ur stolen!

En indier kom på besök!

Vi tog ett foto på en något trött mamma.
Alfred drömde många mardrömmar efter sin första dag på dagis och mamma fick inte mycket sömn...

2 kommentarer:

Linda Ganton sa...

Hoppas han slipper fler mardrömmar för det är ju inte meningen man ska blir rädd för dagis ju!! Lycka till på inskolningen!!

Vilda sa...

Fina bilder på en fin familj! Kram