söndag 26 september 2010

Bloggen under uppbyggnad.

Som ni säkert har märkt har bloggen fått lite olika bakgrunder. Det är jag som har försökt mig på att ändra på lite saker. Det har dock inte gått så bra då jag inte förstår mig på sånt här =). Min kära syster skulle hjälpa mig men hann bara halvvägs så nu står det still! Förhoppningsvis ser bloggen OK ut igen om några dagar!


Det har varit ett långt uppehåll i bloggandet igen. Anledningarna är samma som tidigare. Jag har svårt att hinna med allt som ska göras och då blir bloggen lidande. Det är antingen den eller träningen, och då är valet enkelt! Men jag ska försöka lägga in nåt snart!

På måndag börjar lillfisen Alfred sin inskolning på dagis. Tänk att det redan är dags! Jag ska börja jobba den 11 Oktober. Hur i hela världen ska man hinna med allt då!? Jaja, vi får se hur det går. Känns lite spännande faktiskt att börja på ett nytt kapitel...

Petra

Inga kommentarer: