söndag 12 september 2010

Me & my brother.

Denna helgen har varit supermysig! Jag och Alfred har varit riktiga kompisar och gjort allt tillsammans.
Mys och bus en lördagsmorgon.

Alfred tycker att jag är världens roligaste!

Gladfisarna!

På kvällen badade vi för första gången i samma balja. Det var störtkul!
Vi sprutade vatten på varandra hela tiden och skrattade så vi kiknade =)

Alfred häller i och jag häller ut =)

Vi fyller munnarna med vatten...

... och skjuter ut det!

Imorse hörde mamma och pappa oss tissla och tassla i vårt rum.
Efter en stund kom de in och fann oss så här.

Pojkarna bus.

Alfred kallade på mig och då la jag mig i hans säng och så kelade vi så här.

Sen busade vi igen!
När vi kom upp blev det välling i soffan framför Teletubbies (det enda som fångar Alfreds intresse än så länge).




Mamma försöker få Alfred att sova middag efter lunchen. Ibland går det inte så bra och Alfred blir jätteledsen och vill bara sova. Då kan han få en flaska välling.

Så här såg det ut idag.
Jag ville vara nära lillbrorsan hela tiden. Men till slut fick jag gå ut ur rummet så att han fick sova i lugn och ro.

5 kommentarer:

Emma sa...

Buspojkar :) Mysigt med bröder, dom kommer nog alltid ha varandra och ha mycket gemensamt :)

Elliott och Elton sa...

Sötnosar! :-)

Annika sa...

Jisses va söta de är och va glada de är !
Massor av kramisar!

Linda Ganton sa...

Vilka buskillar! Tur att våra barn har varandra, tråkigt utan syskon ju!
Pimpat upp din sida här ser jag? :-)

Vilda sa...

Underbart att se! Och så lika de är på bilden där de skrattar så... Kram