onsdag 28 april 2010

Städ och tvätt och lek på gården.

Idag har det varit lite långtråkigt för mig och brorsan. Pappa jobbade hela dagen och mamma tvättade och städade. Inget kul för oss grabbar. Jag gjorde det extra jobbigt för mamma när jag restades med Alfred. Fast han har lärt sig att överdriva rätt ordentligt också. Tur att mamma och pappa kikar bakom hörnet så jag inte får skulden för alla gånger som Alfred blir ledsen...

På eftermiddagen gick vi ut för lite lek på gården. Lille Viktor och söta Tilde var också där. Fast de är så små så man kan inte leka med dem än.

Sötnosen Viktor

Man måste koncentrera sig när man fyller flaket med sand!

Tilde hade lite kli i örat precis när kameran kom fram =)


Alfred i pappas gamla jacka. Så kul att alla vi tre har använt den.



På kvällen käkade jag lite äpplen. Jag kallade på mamma och det här var vad hon möttes av...
... äpple tuttar :-)
Haha, jag är så tuttfixerad just nu!






Inga kommentarer: