lördag 24 april 2010

Badhuset, Mc Donalds, parken och nr 2.

Idag cyklade mamma och jag bort till badhuset för lite mamma/son tid. Pappa och Alfred fick snällt stanna hemma =)

I omklädningsrummet imponerade jag på damerna genom att klä av mig alla kläderna och ta på mig badbyxorna helt själv.

Efter badet åt vi lunch på Mc Donalds. Jag fick den här fina draken i mitt Happy Meal.
Lina och Johannes kom dit och höll oss sällskap och sen följde de med oss hem. Vi packade ihop en liten picnickorg (påse) och stegade iväg till parken för att mata ankorna och leka på lekplatsen.

Ser väldigt koncentrerad ut!


Lina och jag slängde iväg det sista av brödet.


Johannes hade fullt sjå med Selma.

Tuff kille!

Mamma med sina söta pojkar.

Alfred fixar med filten.

Selma busar.

Alfred vågade sig iväg jättelångt!
Och nu till en stor nyhet: jag har för första gången i mitt liv gjort nr 2 på toaletten!!
Mamma och pappa är såååå stolta!!

Inga kommentarer: