tisdag 27 april 2010

Familjemys.

Pappa kom och hämtade mig på dagis idag. Till min förtjusning tog vi bussen upp till stan där vi mötte upp med mamma och Alfred. De ville promenixa dit. Mamma hade varit inom Lindex och köpt superduper tuffa Bilar badbyxor till mig!

Mamma och pappa käkade lite mat på Greekway.

När Alfred drar i pappas näsa gör pappa en massa roliga ljud som får honom att kikna av skratt!

Jag var helt slut efter dagis och somnade direkt i vagnen.

Alfred ser nåt spännande utanför...

... som tydligen var väldigt roligt =)
Idag fick jag en ny bajspresent. Jag bajsade nämligen på toaletten idag igen!




Jag spexar lite framför kameran på kvällen. Det här är min rädda min :-)

Söte lille jag!







3 kommentarer:

Linda Ganton sa...

Det funkar tydligen bra med toabesöken nu eller? Vi körde med klistermärken i början men nu funkar det utan, men det gick åt en del i början! :-)

Alexander & Alfred sa...

Här funkar inga klistermärken inte. Det ska vara dyra Rorri bilar och liknande :-)

Emmis sa...

Den bodyn som alfred har är så fin, lille V har en likadan. /kram