lördag 2 januari 2010

Nyårsafton 2009.

Vi firade nyårsafton med Idun och hennes föräldrar och Tenne.
Vi åt god mat och hade det jättetrevligt.
Vi åkte hem strax efter tolv eftersom pappa började jobba kl 05,00.

Idun vinkar och hälsar oss välkomna.

Alfred satt fint och lekte.

Idun hade spännande leksaker.


Jag hade med mig lite bilar som jag lekte med.


Efter maten gick vi ut och smällde lite raketer. Jag var ju så nyfiken!


Pappa tog foto på mamma.

Vid 23,30 vaknade jag av en mardröm Vi tog på mig kläderna och gick ut för att titta på raketerna.
Jag var först lite trött och yrvaken...

...Men efter en stund av sånt här piggnade jag till =)

KUL!!!
Gott nytt år mamma!
När vi kom hem fick jag en flaska välling och somnade direkt. Det gjorde lillebror med. Vi är duktiga!









5 kommentarer:

Emma sa...

Vilka härliga bilder :D ser ut som ni haft en lyckad nyårsafton! Mysigt! :) Så söt han är Alexander hihi, stora handskar! ;) Alfred ser ut att vara jätteduktig på att sitta nu! :D Sötnöt!

Elliott och Elton sa...

Ser ut som att ni hade en mysig nyårsafton.
Lät lite kul bara med att Alex fick en flaska och sen somnade...:-)

Kram

Alexander & Alfred sa...

haha. ska genast ändra det :-)

Annika sa...

Tak så hemskt mycket vännen!
Gud va kul att lille Alexander har en blogg!
Superkul!

Annika sa...

Petra.. man kan inte se att du har fött barn!!!

Du / Ni är välkomna till oss när som helst!
Kramar