tisdag 26 januari 2010

Babycafé mm

Idag var det tisdag och det innebar babycafé för mamma och Alfred.
Jag fick vara på dagis. Jag har haft det rätt jobbigt med dagis på senaste så det är viktigt att jag går dit på mina dagisdagar.


Alfred chillar på golvet i väntan på mat.

Ella är en riktig fotoapa. Så fort mamma kom med kameran satt hon blickstilla tills mamma fotat klart :-)

Elton busar med mamma Annika.

När mamma och pappa hämtat mig från dagis skulle vi köra till mataffären och handla...
... konstigt nog hamnade vi på kinarestaurangen istället =)


Inte mig emot, jag fick ju finfin efterrätt!



Bjuder på en liten bild från igår.
Ibland är man bara sååå trött!


3 kommentarer:

Annika sa...

Så gulligt det låter med babycafé!

Alicia 0 Ella sa...

naaw... snor gärna bilden om de är okej??

Tycker kinarestaurang låter bättre än att handla...=) inte undra på att man blir trött av en sådan tur.

lena sa...

Gud så gott det låter. Kunde du inte smugggla hem lite till mej:)
Kram Lena