lördag 20 december 2008

Fika hos Lena & Göran

I eftermiddags var mamma, jag och Selma nere hos Lena och Göran och julfikade. De hade bakat jättegoda kakor som fick bli mitt mellanmål =).

Går och väntar på att få öppna mina julklappar. Jag vet att de finns för jag har sett dem .-)


Det är så spännande! I den här paketen låg en jättefin groda!

Och i den här ett helt städset!!! Jag som älskar att städa!


Lena! Hjälp mig att få ut dem ur kartongen!



Selma fick också en julklapp. 2 bollar på ett garn. Hon kan öppna sina paketer helt själv.
Duktiga Selma!

Tack snälla Lena och Göran! Jag blev väldigt glad för mina paketer. Jag lekte med dem tills jag var tvungen att gå och lägga mig =).


1 kommentar:

lena sa...

varså god. Det var så lite.Man kanske kan boka lite städhjälp efter jul.
Nu får du och övriga familjen ha en riktig god jul och lek lite i snön från mig.
Trevlig resa
Kram Lena Göran