lördag 13 december 2008

Luciafirandet!

I torsdags gick vi lucia tåg på dagis. I år hade vi det utomhus så att alla nära och kära skulle kunna få plats och titta på oss barn utan att trängas. Jag var jätteduktig. Jag stod bara stilla och poserade för kamerorna =).


Så här såg det en stund i början. Tomtemössan trillade ner över ögonen på mig och fröken märkte det inte...


Men efter en stund upptäckte hon det och jag kunde se igen!

Här är en del av tåget.


Dagen efter fick jag min fina pepparkaka.

Den var jättegod!!!!





2 kommentarer:

lena sa...

Du var jätte söt och så fint du sjöng. Goda lussebullar och pepparkakor hade du bakat.
Kram Lena

Elliott och Elton sa...

Åh vad du var duktig som stod still och hade luvan på dig. Och så fin pepparkaka du fick! Hade du själv bakat den tro?

Kram från Elliott och hans mamma.