torsdag 2 oktober 2008

På stan med Isabella.

Idag träffade jag min tjej Isabella! Våra mammor var förstås också med. Det blev en heldag i stan. Det började med att vi snällt fick sova middag i våra vagnar. Då passade mammorna på att äta lunch.


Isabella sov en lång stund...


Inte jag! jag fick komma upp och smaka på en vårrrulle. Det var jättegott! Jag åt 2 stycken :-)


Så småningom vaknade Isabella. Hon skulle också äta lunch. Jag ville gärna hjälpa till att mata henne. Tror dock inte att hon gillade det.


Då hade alla ätit vad de skulle och det var dags att gå en runda på stan. Vi kläddes på ordentligt för det var kallt ute.

Innan vi gick ut passade jag på att ta ut Isabellas napp. Den behöver man ju inte när man är vaken. Hon blev lite arg på mig då...

Vi gick in på gallerian och kikade lite. Isabella och jag fick springa omkring lite. Jag hittade nåt väldigt intressant i ett av skyltfönstren. En boll av garn. Jag blev helt trollbunden och ville inte gå därifrån =)


När vi kom hem var det raskt in i badet. Och sen blev det lite manikyr....


... och pedikyr

Och efter lite kel och lek med Selma var det hopp i säng!

Inga kommentarer: