tisdag 21 oktober 2008

Kalas för farbror Dick

Igår var vi på kalas hos farbror Dick och faster Julia. Det var dick som fyllde år. Han blev 25 år så det var ju lite speciellt.


Jag fick smaka lite tårta. Men inte förrens jag ätit upp min mat!


Det satt en stor marsipan anka på tårtan. Den lade jag beslag på. Det tog inte lång tid förrän den var huvudlös :-)

Här läser Dick och Julia kortet som vi gav. Jag hade gjort en fin teckning på ena sidan. Jag tror att den var rätt uppskattad =)

Dick fick en fin klocka av oss. Han blev jätteglad!

Jag fick också lite presenter. Dagispresenter kallade farmor och farfar det. Det var en jättefin ryggsäck som jag ska ha med mig till dagis. Fina mocksiner fick jag också och 2 nya bilar.


Wow, vad fin jag blev!

1 kommentar:

Linda Ganton sa...

Du ser lika stolt och glad ut , Alex som Isa gjorde på sin första dagisdag!

/Linda!