torsdag 25 september 2008

Öppna förskolan med Isabella.

Idag åkte mamma och jag ut till Tygelsjö för att hälsa på min tjej Isabella och hennes mamma. Vi gick först till öppna förskolan...


Här är vi!

Här är mamma och jag.

När öppna förskolan var slut gick vi hem till Isabella. Jag var så trött så det blev välling till lunch. Jag somnade till slut så mammorna fick äta lunch ifred.

På eftermiddagen åkte vi och hämtade pappa för att köra ut till ett ställe som heter Media Markt. Det var jättestort! Jag fick en korv med bröd efteråt. Sen åkte vi hem och åt middag och sen gick vi ut och lekte med tjejerna på gården. När vi kom hem igen fick jag mitt vanliga kvällsbad och sen mös jag med mamma i soffan framför Teletubbies. 19.15 var det dags för sängen. Det var min dag det!

Chill =)

Inga kommentarer: