onsdag 24 september 2008

Hos mormor.

Det har inte blivit nåt bloggande på länge nu. Mamma och pappa har renoverat hemma så det har inte blivit tid till det...

Förra veckan åkte vi till mormor. Kusinerna Alfons och Alice var också där. Så roligt det är att leka med dem =).



Jag bara älskar att städa! Hittade mormors torrmopp i skåpet och hade så roligt med den


Städandet fortsatte utomhus :-)

Jag blev så himla trött av allt lekande så jag gick och la mig en stund i sängen. hade inte mamma kommit hade jag somnat gott.

Ute och leker i sandlådan.

Jag hade packat med mig min dammsugare. Alfons tyckte den var rolig att leka med.


Vi får fortfarande plats båda två i badbaljan! Fast det är lite trångt :-)


Lite kel...


Vi åkte och tittade på när farbror Mickes gamla fotbollslag spelade match. Där fanns en rolig sandlåda. Det var svårt att komma i, tur man har en kusin som kan hjälpa till!



Hemma igen! Som vanligt blev det kvällsmys med pappa i soffan...

1 kommentar:

lena sa...

Änteligen! Jag har saknat era bilder och berättelser.
Hoppas att det blev fint hos er.

Kram Lena